چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

صبح ها بموقع بیدار شدن برای رفتن به مدرسه میتوانید برای شما استرس زا باشد . به عنوان یک نوجوان ، شما نیاز به خواب کافی دارید. ایجاد انگیزه برای خارج شدن از رختخواب در صبح بسیار سخت است . ایجاد یک عادت متداول که هر روز تکرار شود می تواند به شما کمک کند تا صبح ها را با آرامش اغاز کنید.

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

آماده کردن برای رسیدن به هدف. عادت صبح هر کس متفاوت و شخصی است. مقدار زیادی بستگی دارد به آنچه شما می خواهید در صبح انجام دهید .

از خودتان سوال بپرسید. آیا شما می خواهید دوش صبح بگیرید یا شب؟ اگر شما صبح حمام بروید ، احتمال بهم ریخته شدن موهایتان وجود دارد و زمانی را باید صرف مرتب کردن آن بکنید .

آیا شما می خواهید صبح آرایش کنید و یا فقط درست و صورت خود را بشوئید ؟

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

برنامه ریزی برای صبحانه. صبحانه به شما انرژی می دهد و یکی از مهمترین وعده های غذایی در روز شما است . اگر فکر می کنید صبحانه نخوردن کار درستی است . بسیار اشتباه می کنید .صبحانه خوردن ممکن است از یک تصادف در بعد از ظهر جلوگیری کند !برای صبحانه چه بخوریم. شما ترجیح می دهید برای صبحانه تخم مرغ و بیکن بخورید یا یک کاسه غلات ؟سعی کنید در صبحانه بسیار سخاوتمندانه با خود رفتار کنید و مواد غذایی مانند ماست، تخم مرغ ، بیکن ، نان، میوه و یا دیگر تنقلات که در خانه تهیه شده را میل کنید البته  فراموش نکنید که سه دقیقه به زمان بعد از صبحانه برای مسواک زدن نیز باید اضافه کنید.

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

چند دقیقه برای سرگرمی : می توان آن را خوب چند دقیقه را برنامه ریزی کرد. به خواندن یک فصل یک کتاب، بررسی پیام های اینستاگرام…

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

کارهای خود را دسته بندی کنید. یک بخش معمولی ولی مهم در انجام کار است. در مورد آنچه که ساده ترین و کارآمد ترین که به ذهنتنان میرسد را بنویسید . یک جدول زمانی تهیه کنید و همه چیز در آن برنامه ریزی کنید .برای مثال، قبل از خوردن صبحانه  لباسی را که میخواهید در روزی که قرار ملاقات دارید بپوشید را بنویسید  سرگرمی که میخواهید در پایان کارخود انجام دهید را بنویسید این به شما انگیزه می دهد .

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟
محاسبه زمان بیداری واقعی خود . در نظر بگیرید چه زمانی چه مقدار زمانی طول میکشد تا شما به مدرسه برسید . این موضوع به شما کمک میکند تا در مورد باقی روز راحتتر تصمیم بگیرید . چند دقیقه وقت اضافه دارید برای بلند شدن

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟
تنظیم زنگ هشدار. تنظیم زنگ هشدار به شما بیشتر کمک می کند تا روز خود را آغاز کنید . البته، زنگ خود را خیلی دیر تنظیم نکنید. شما باید زمان زنگ را جوری تنظیم کنید که خیل زود نباشد و طبق برنامه زمانبندی تنظیم شده از رختخواب بلند شوید .

 

تمرین کردن برای شروع برنامه ریزی

سعی کنید طبق برنامه رفتار کنید و تا آنجا که امکان دارد انعطاف نشان ندهید.

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

تنظیم زنگ هشدار به صورت اتومات و تکرار

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

آمادگی ذهنی : سعی کنید افکار منفی را از ذهن خود دور کنید صبح زود بیدار شدن سخت است و من خیلی خسته ام . افکار مثبت به خود انتقال دهید و خود را برای شروع روز بعد با هیجان و پرنشاط نشان دهید . به یاد داشته باشد خوش بینی کلید موفقیت است .

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

سعی کنید رختخوابتان آماده و مرتب باشد فضای بهمریخته روی ذهنمان تاثیر منفی میگذارد .

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

پرده ها را کنار بزنید اجازه دهید که نور خورشید وارد اتاق شود و شما را از خواب بیدار کند .

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

انجام دادن کار مورد علاقه هر کاری که باعث میشود شما صبح انرژی بگیرید و ازخواب بیدار شوید را انجام دهید مثل نوشیدن چای گرم

چگونه عادت کنیم صبح از خواب بیدار شویم ؟

یک دوره آزمایشی اینکارها را انجام دهید سعی کنید در برنامه انعطاف داشته باشید و بهترین برنامه را برای خود تهیه کنید .

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *