ورزش‌هایی برای دختران نوجوان

 

ورزش کردن برای دختران، فواید ویژه‌ای دارد، دخترانی که ورزش می‌کنند، در مدرسه بهترند.  همچنین دخترانی که ورزش می‌کنند اعتمادبه نفس بیشتری خواهند داشت. داشتن اعتماد بنفس، در طول سالهای دشوار نوجوانی به شما کمک خواهد کرد تا خوشحال و قوی بمانید.

 ورزش های برای دختران نوجوان1

شنا

اگر شما در رابطه با ورزش‌های گروهی و پیوستن به یک تیم دو دل هستید، ما شنا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین شنا کردن برای شما مفرح و لذت بخش هم هست، حتی زمانی که هوا سرد است، شما می‌توانید این ورزش را در استخرهای سرپوشیده ادامه دهید.

2

تنیس

تنیس ورزشی راکتی است که انجام آن می‌تواند به افزایش قدرت و استقامت عضلات شما کمک کند. حرکات در ورزش تنیس به یادگیری مهارت‌های حرکتی و افزایش هماهنگی چشم و دست شما کمک می‌کند. تنیس بیشتر در فضای باز انجام می‌شود. انجام تنیس در زمین‌های سر باز باعث گرفتن ویتامین D از آفتاب می‌شود.

3

 

والیبال و بسکتبال

علاوه بر فواید ذکر شده برای ورزش‌های قبل والیبال و بسکتبال باعث می‌شوند اکسیژن زیادی جذب کنید همچنین زیاد عرق کنید که باعث می‌شود تحمل شما در برابر گرما بالا رود.

4

ژیمناستیک

از آنجایی که هر ژیمناست، خودش به تنهایی بازی می‌کند اما در نهایت عضوی از یک تیم است، این ورزش کار تیمی و از سوی دیگر کارایی و هنر انفرادی را به شما خواهد آموخت. همچنین این ورزش ظرافت و هماهنگی را نیز به شما یاد خواهد داد، که می‌تواند در طول زمان، به اعتماد بنفس شما بیفزاید. شما می‌توانید، از زمانی که تازه به راه می‌افتید،  ژیمناستیک را شروع کنید، بنابراین هنگامی که رشد می‌کنید، هم از نظر جسمی خوش‌اندام خواهید بود و هم از ورزش کردن لذت می برید.ورزش مورد علاقه خود را پیدا کنید و ورزش کردن را شروع کنید.تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *